duminică, 4 decembrie 2011

7 ani si 10 luni...

4 decembrie 2011 - astazi s-au implinit de fapt cei 7 ani si cele 10 luni despre care va povesteam...

Stim ca nu e o "varsta" rotunda, insa noi sarbatorim lunar, asa cum il sarbatorim si pe Matei la fiecare lunita implinita. Orice sarbatoare e un moment de bucurie, un prilej de a fi creativ si poate chiar mai "iubaret" decat in alte zile.

Astazi am sarbatorit cu prieteni - chiar daca ei nu stiau ca sarbatorim :)
Prima parte a zilei am sarbatorit-o printr-o plimbare cu doi viitori parinti, probabil parinti de Stefan, iar partea a doua, printr-un pahar de vorba cu doi parinti simpatici de Victor.
Evident, bebelusii Matei si Victor au sarbatorit si ei alaturi de parinti, adica: Victor a dormit putin, Matei a rontait jucarioara de lemn primita cadou, iar apoi au fost amandoi veseli, pregatiti pentru pozat, asta pana cand i-a doborat foamea si somnul...

Nu stiu de ce, insa de fiecare data mi se pare ca este cea mai frumoasa "luniversare"...

Despre creativitate si surprize, ei bine, eu am primit un cuier...

Dar nu orice fel de cuier, ci unul care vorbeste despre speranta si visuri. Adica, e menit sa ne aduca aminte ca nu trebuie sa renuntam niciodata la cele doua.
Pentru unii, astfel de lozinci nu sunt necesare, dar cred ca niciodata nu strica sa ai cate un "memento" prin preajma.
Oricat de optimist ai fi, oricat de vesel ai fi, exista sansa de a avea si niste "rainy days", in traducere, zile innorate "a ploaie" si atunci lozincile astea iti pot ridica moralul.

Dar, destul despre cuierul meu...

In cazul lui Florin a fost mai mult o intamplare fericita si a primit un tort, pe care din pacate nu il pot posta ca si "Capodopera culinara a saptamanii" pentru ca este un fel de plagiat culinar, adica am folosit crema "de plic" si glazura tot "de plic"...
Tortuletul a fost totusi minunat, dovada e faptul ca acum este aproape inexistent.

Astazi mai sarbatorim si a doua duminica de Advent, chiar daca suntem ortodocsi. Astfel ca am aprins primele doua lumanari din coronita de brad (corespondente ale candelelor ortodoxe) si am spus o rugaciune.

Este frumoasa aceasta perioada premergatoare Craciunului, cu miros de brad si un simbol care sa iti aduca aminte de Nasterea Domnului, ceva care sa te ajute sa nu uiti adevarata semnificatie a Craciunului. 

Si, ca fapt divers, vreau sa va spun ca acest obicei poate fi de ajutor in cazul in care ai fi tentat sa impodobesti bradul inainte de vreme...

Acum e finalul sarbatorii, adica Matei a adormit, noi am obosit si va dorim o noapte frumoasa tuturor celor care sunteti cititori nocturni, iar voua, cititorilor "de zi", va dorim sa aveti parte numai de evenimente placute in acest inceput de saptamana!

Postat de Bianca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu