duminică, 22 ianuarie 2012

In curand, in patru.

In ultima vreme am fost cam absenti. Motivul pentru absenta este "liniuta" pe care am primit-o cadou de Craciun. Am asteptat putin pana sa facem marele anunt ca in curand vom fi "in patru" pentru ca am vrut sa vedem mai mult decat o "liniuta".

Pe 11 ianuarie am vazut bobita cu inimioara la ecograf. Si Matei a vazut-o, iar faptul ca el va avea un fratior sau o surioara a devenit certitudine - adica ne rugam sa fie totul bine pana la final si bebe 2 sa creasca sanatos in burtica si sa iasa la lumina la fel de vioi ca Matei.


Inca nu ne purtam "gravizi", poate pentru ca suntem foarte ocupati cu Matei si intr-un fel cred ca asta este un lucru bun. Oricum, de data aceasta suntem mai relaxati, mai pregatiti, pentru ca stim ce va urma si stim ca totul merita din plin si ca nasterea nu e chiar asa de "rea" cum pare si cum ne avertizeaza lumea grijulie ca este.

Cu Matei am fost norocosi, a fost un bebe foarte cooperant si pana acum nici fratiorul (surioara) nu e pus pe sotii. O lasa pe mami sa se ocupe in continuare de Matei, iar tati poate si el sa se ocupe tot de Matei, pentru ca mami inca nu are nevoie disperata de tati... Speram sa fie asa pana in luna a noua, cel putin...

Am vrut sa scriu de multa vreme incoace despre sarcina si nastere, si promit ca o voi face. Adica as vrea sa scriu despre experienta mea de mamica "norocoasa", ca sa incurajez poate pe viitoarele mamici. Concluzia mea a fost la final ca, daca o mamica este optimista si priveste toata chestiunea nasterii ca pe ceva normal si frumos, nu are ce sa se intample ca sa ii schimbe perceptia.

Asadar, to be continued...

Deocamdata am vrut doar sa stiti ca in jur de 19 august 2012 ar trebui sa cititi o postare despre faptul ca suntem deja patru iesiti afara din burtica.

Postat de Bianca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu