sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Inceputuri de bloggeri

"De ceva vreme incoace, am inceput sa citim blogurile existente, ne-au placut, am admirat oamenii care posteaza experientele lor cu consecventa si am constatat ca multe dintre acestea au fost de folos si pentru noi.
De aceea, avand in vedere ca am devenit si noi o familie in adevaratul sens al cuvantului, asta acum exact 5 luni si 9 zile, adica pe 17 iunie 2011, la ora 23.30 cand s-a nascut baietelul nostru, Matei, ne-am hotarat sa impartasim si noi altora experientele noastre de familisti, de parinti, de soti, de bucatari, de pictori sau de oameni plimbareti, de exemplu, si am ajuns aici, la inceputul blogului nostru "In trei".
Bineinteles, s-ar putea ca acest titlu sa nu mai fie valabil peste ceva vreme, si sa trebuiasca sa il modificam la "In patru" sau "In cinci", insa pana atunci suntem doar noi trei, Matei, Bianca si Florin, o familie ca oricare alta in care domneste iubirea si implinirea sufleteasca si ai carei membri sunt fericiti ca sunt impreuna.
Viata este frumoasa, este palpitanta - chiar daca nu facem bungee jumping sau sarituri cu parasuta - este plina de surprize in fiecare zi, si concluzia noastra: VIATA MERITA SA FIE TRAITA!
Cam atat pentru inceput...
Avem multe sa va spunem, dar toate la timpul lor!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu